BURGER SNACK

Posted by Kristina 10/07/2017 0 Comment(s) Recepti,

Vlakna ubrzavaju prolaz hrane kroz probavni sustav, i to ne samo da pospješuje probavu nego također može štititi od raka debelog crijeva.

 

Snižavanjem razine kolesterola u krvi, crveni grah može pomoći u smanjivanju opasnosti od šećerne bolesti, srčane kapi i kardiovaskularnih bolesti.

 

Grah je iznimno zdrav izvor proteina. Ako ga kombinirate sa smeđom rižom ili drugim žitaricama, možete napraviti sjajan proteinski obrok koji sadrži sve amino kiseline potrebne za dobru prehranu.

 

I za razliku od mesa, grah sadrži prirodno nisku razinu masti, a uz to ne sadrži kolesterol. Crveni grah je također dobar izvor željeza. 

 

Jedna šalica kuhanog grah sadrži više od 15 g proteina i 5 mg željeza.

 

Sastojci za umak:

 

Sastojci za burger pljeskavicu:

 

 

Rižini kolutići

Svježi matovilac

 

Priprema umaka :

 

Sve sastojke staviti u posudu, ujednačiti štapnim mikserom.

 

Priprema burger pljeskavice :

 

Luk i mrkvice popirjati na maslinovom ulju dok se ne opuste, nadodati ostale sastojke i dobro povezati, vilicom ispasirati da se grah spoji u smjesu.

 

Od smjese napraviti pljeskavice željene veličine, peći ih na papiru za pečenje 40 min, 20 min sa svake strene na 200 C.

 

Uzeti rižin kolutić i premazati ga umakom, staviti pljeskavicu, svježi matovilac i dodatno posipati umakom.

Odmah poslužiti.